czwartek, 4 października 2018

BOOMBOWA KĄPIEL

Hej! Wracam po dłuższej przerwie, dziś opowiem o produkcie który bardzo umila moją kapięl oraz dzięki któremu mam miękką skórę! Jest to oczywiście peeling kawowy od BodyBoom :) 


Produktu używam od kilku miesięcy regularnie, 2-3 razy w tygodniu. Peeling ma mocny zapach kawy, po zmyciu go przez długi czas czuję zapach co mi się bardzo podoba. 
Peeling nakładamy okrężnymi ruchami na skórę i zostawiamy na ok 5 minutek, następnie zmywamy wodą. Jest on w formie zmielonej kawy więc trzeba uważać bo przy nakładaniu łatwo pobrudzić wszystko dookoła, na szczęście pod wodą zmywa się bez problemu. 


Produkt dostępny jest w kilku różnych zapachach, co dla mnie jest dodatkowym plusem + :) 



Nie wyobażam sobie mojej kąpieli bez tego peelingu! 

Używałyście peelingów BodyBoom ?  A może innych ich produktów ? Ja mam zamiar przetestować pozostałe kosmetyki od BodyBoom :) 


1 komentarz: