środa, 9 maja 2018

SPOSÓB NA PRZECHOWYWANIE PĘDZLI

Wiecznie okurzone pędzle, szukanie odpowiedniego miejsca do ich przechowywania to problem wielu z nas. Sama do niedawna męczyłam się aby znaleźć coś odpowiedniego żeby nie musieć ich myć co 2-3 dni. Nie tak dawno przeglądając bloga kosmetycznej hedonistki natrafiłam na bardzo przydatny post i postanowiłam też podzielić się z wami tym sposobem :) 
Otóż jest to szklany klosz/ kopula, która nie dość że jest bardzo ładną ozdobą do naszej toaletki jest także praktyczna.





Taki klosz możemy kupić w ikei za ok 50 zł. Jest kilka rodzajów podstawek do wyboru, ja wybrałam tę złotą. 





Klosz może nam posłużyć również jako cudowna ozdoba do pokoju lub sypialni. wystatrczy położyć na podstawkę przedmioty i mamy bardzo ładną ozdobę. Często kładę na niej małe świeczki, których ogień bardzo fajnie odbija się w złotym. 






A jakie są wasze sposoby na kurzące się pędzle ? :) 




1 komentarz: