sobota, 3 lutego 2018

KONTIGO #BIOLOVE

Hej Kochani :) 
Ostatnio przyszło do mnie moje pierwsze zamówienie ze strony kontigo. Zdecydowałam sie na cudowny zestaw borówkowy, zawierający mus do ciała, masełko do ust, olejek do masażu oraz żel pod prysznic. Całość przyszła w pięknie zapakowanym pudełku. Na pierwszy rzut oka jestem zachwycona produktami, pachną one cudownie-jak prawdziwa borówka! Duży plus za to że nie czuć chemii w produktach.
Zestaw prezentuje się tak : 


01. Mus do ciała:
Ma formę takiego lekkiego twarożku :D przez co się go bardzo fajnie nakłada, szybko się wchlania oraz dobrze nawilża skórę. Zapach jest bardzo intensywny i długo się utrzymuje. 





02. Masełko do ust:

Masełko fajnie nawilża usta, lecz nie lubię produktów do ust w słoiczkach które trzeba wydobywać palcami, więc ten produkt nie do konca mnie urzekł 


03. Żel pod prysznic



04. Olejek do masażu

Olejek nakładam po kąpieli na jeszcze mokrą skórę. Wchłania się szybciutko i nie klei się. 



Testowała któraś z was produkty od Biolove? <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz