poniedziałek, 28 grudnia 2015

Hybrydy - SEMILAC

Ostatnio zaopatrzyłam się w zestaw do robienia hybryd. Powiem wam, że na początku nie byłam przekonana co do zakupu, gdyż myślałam że to zbyt skomplikowane jak dla mnie, jednak skusiłam sie na tą opcje i jestem zadowolona :) Zrobienie takiego manicure nie zajmuje dużo czasu i tak naprawde nie jest sporym wydatkiem! :) 



Na początku zmatawiam płytkę paznokcia za pomocą pilniczka do paznokci, aby lakier sie dobrze utrzymał, po czym odtluszczam tzw. cleanerem

Następnie nakladam baze pod lakier hybrydowy i utwardzam w lampie. 


Następnie maluje paznokcie lakierem i znów do lampy na 2 min. Jeśli jest taka potrzeba nakładam 2 warstwy


Na koniec maluje paznokcie "topem" aby utwrwalić kolor. Po utwardzeniu całość przemywam cleanerem i gotowe :) 




 Podsumowując 
Jestem bardzo zadowolona z zakupu i polecam wszystkim :) 




14 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że tak fajnie to wygląda :) Pomocny post. Gdybyś miała zamiar uczyć się przedłużać paznokcie też koniecznie to opisz bo jestem ciekawa :)

    Pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Może za jakijś czas spróbuje ale nie jestem do końca przekonana co do przedłużania :D

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)
    Jaki jest mniej więcej koszt zaopatrzenia sie w taki zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wpis, sama chciałbym się zapatrzeć w taki zestaw bo mam bzikaa na punkcie paznokci, a to daje świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ci to wyszło :)
    Zadraszam do mnie http://mojswiata.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham robić hybrydy! Mam zestaw własnie EmNail i jestem zawiedziona przyznam szczerze. Moja lampa chyba zawodzi, po pierwszym użyciu popsuła się funkcja włączenia lampy na 2minuty i automatycznego wyłączenia, a poza tym paznokcie pod nią trzymam 4 minuty.Jeżeli trzymam mniej to nie wysychają dobrze i kilka razy miałam tak,że na końcu gdy przecierałam cleanerem paznokcie to zmywalam je :(

    http://aprzybulowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz wadliwa lampe ? Ja mam właśnie z emNails i jestem zadowolona, dobrze utwardza i jest wszystko ok :)

      Usuń
  7. Ja też sobie zakupiłam zestaw do hybryd. Jednak z semilaca mam tylko jeden kolorowy lakier. Reszte mam z innej firmy. U mnie na paznokciach semilac nie utrzymuje się dobrze ale za to z innych firm już jest spoko :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zestawy ma coraz więcej osob :)

    Zapraszam-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zastanawiam się nad kupnem, tyle że ja bym chciała cały zestaw z Semilaca :)
    Trzymam kciuki i powodzenia, wszystko jest do zdania przejścia i tak dalej :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń