poniedziałek, 26 marca 2018

Najlepsze kremy do rąk

Hej, kolejny post po długiej przerwie, dziś o tematyce pielęgnacyjnej. Ostatnio moje dłonie są bardzo przesuszone więc miałam idealną okazję aby przetestować różne kremy oraz wybrać swoj numer 1!

Na 1. miejscu znajduje się naturalny krem firmy YOPE o zapachu herbaty z miętą. Krem cudownie pachnie, zapach po kilku godzinach nadal jest mocno wyczuwalny, co mnie bardzo zaskoczyło bo w większości kremów po chwili już zapach znikal. Dłonie są przez długi czas nawilżone więc jak dla mnie nakładanie 2- 3 razy dziennie spokojnie wystarcza aby zachować idealne nawilżenie. 


Kolejne kremy nie tak dawno wypuśćiła na rynek firma EVREE, także mająca kosmetyki naturalne. Kremy są w trzech wariantach, każdy z nich zawiera olejek cannabis. Ja postanowiłam przetestować wszystkie trzy. Kremy mają delikatny oraz przyjemny zapach. Są w małej tubce dzięki czemu bez problemu zmieszczą się do malej torebki. Niewielka ilośc kremu wystarczy aby dobrze nawilżyć dłonie. 








Następny jest jaśminiowy krem z Avonu, jest to już moja kolejna tubka. Krem pokochałam za cudowny jaśminiowy zapach, jest dość tłusty więc trzeba uważać aby nie nalożyć zbyt dużo. Nawilża bardzo dobrze, ja stosuję go kilkanaście razy w ciągu dnia aby utrzymać na dłoniach piękny zapach.


Ostatni kem zawiera proteiny jedwabiu oraz prowitaminę B5, jest z Ziaji. Krem również jest dość tlusty, nawilża bardzo dobrze, daje odczucie ulgi dla zmęczonych dloni. Krem kosztuje ok 7zł/ 100ml więc jest naprawdę tani i daje niezły efekt, więc jeśli chcecie tani a skuteczny kosmetyk mogę go bez problemu polecić :) 




A wasze dlonie mają swoich ulubieńców? ♥







1 komentarz:

  1. Ten jaśminowy z avonu również uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń