poniedziałek, 20 listopada 2017

DENKO #01

Hej Kochani :) 
Dziś przychodzę do was z zużyciami kosmetycznymi ostatnich tygodni. Co prawda jest tego malutko, ponieważ często gdy coś zużyje od razu wyrzucam opakowanie. 

01. Woda Perfumowana Nike Fission 


Produkt zakupiłam na promocji za ok. 15zł, urzekł mnie piękny zapach. Co do trwałości nie spodziewałam się zbyt wiele, jednak się zawiodłam. Po użyciu nawet w większej ilości po chwili zapach wietrzeje i już go wcale nie czuć. 


02. Kokosowy Krem do rąk Ziaja


Uwielbiam zapach kokosa, krem bardzo ładnie pachnie oraz przez długo wyczuwalny jest ten zapach. Dobrze nawilża skórę. Moje ręce w ostatnim czasie są bardzo przesuszone, więc wymagają specjalnej pielęgnacji. Krem nakładałam na dłonie kilka razy dziennie i po kilku dniach zauważyłam znaczną poprawę. 


03. Maseczka Peel Off Avon Luxuriously Refining


Uwielbiam maski peel off. Maska ma piękny zapach, po użyciu cera jest nawilżona oraz miękka w dotyku. Maska jest bardzo wydajna.


04. Matowa Pomadka w Płynie Golden Rose nr 03.


Uwielbiam matowe pomadki, szczególnie te z golden rose. Są z niskiej półki cenowej a dobrej jakości. Długo utrzymują się na ustach mimo jedzenia i picia, ścierają się stopniowo, nie odchodzą płatami, za co daje im duży plus ;) 


05. Under Twenty, żel oczyszczająco matujący



Moimi pierwszymi kosmetykami do mycia twarzy były te z under twenty, bardzo się z nimi polubiłam ponieważ jako nastolatka moja cera nie wymagała wielkiej pielęgnacji, więc delikatne żele i toniki w zupełności mi starczały. Żel sprawdził się u mnie dobrze, delikatnie myje oraz matuje twarz. Po dłuższym stosowaniu wraz z tonikiem tej samej serii zauważyłam że moja cera jest dobrze oczyszczona oraz nie pojawiają się żadni nieproszeni goście :) 





3 komentarze:

  1. Miałam kiedyś ten krem do rąk z Ziaja i bardzo go lubiłam, przede wszystkim za piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi kosmetyki z U20 jakoś nie przypadły do gustu ;)
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń