sobota, 7 października 2017

REAKTYWACJA ~ KYLIE JENNER LIPKIT ~ RECENZJA

Hej hej ! Postanowiłam reaktywować bloga :) 
Dziś mam dla was recenzję pomadki od Kylie Jenner. Wybrałam odcień "TWENTY". 
Pomadka zapakowana jest w przepięknym, brokaconym, kartoniku, zestaw zawiera także kontórówkę. Zapach jest mocno cukierkowy, co nie do końca przypadło mi do gustu. 
Natomiast konturówka gladko sunie po ustach, efekt jest bardzo dobry. Pomadka jest bardzo wydajny, wystarczy nabrać odrobinkę płynu co spokojnie wystarczy na pokrycie całych ust. Szybko zastyga i jest bardzo lekka, przy czym nie czuć jej wcale na ustach. Utrzymuje się baardzo długo bez poprawek, nie ściera się podczas jedzenia i picia, co jest dużym plusem :) 
Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczona tym produktem i napewno skuszę się na więcej pomadek od Kylie :) 









1 komentarz:

  1. Super to wygląda :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń